Diverse trainingen gegeven aan advocaten van het voeren van uitdagende gesprekken. Hierbij geef ik tools bij hun ontwikkeling waarbij de communicatieve vaardigheden direct in de praktijk gebracht worden.
Verkopers getraind in hun ontwikkeling met betrekking tot verkoop gerelateerde situaties. Hoe krijg je de ander in beweging?!
Verkopers in de retail getraind in het anticiperen op diverse consumenten gedragingen. Hoe crieer je een sfeer waardoor mensen bij jou willen kopen?
In de training omgaan met agressie en geweld leer je beter en bewuster om te gaan met agressie en geweld. Je wordt je bewust wanneer iemand jouw grens bereikt en hoe direct een halt toe te roepen. Je leert om lastige situaties effectief te de-escaleren. Dit geeft je een zelfverzekerd gevoel waardoor je prettiger en veiliger werkt.
Hierbij neemt de trainingsacteur het gedrag aan waar graag mee geoefend wilt worden. Via deze weg is het spelenderwijs leren door te doen. De medewerker wordt geconfronteerd met een situatie die vergelijkbaar is met de werkelijkheid en oefent direct in de praktijk hoe hier mee om te gaan.
Verzuimgesprekken zijn een essentieel onderdeel van een goed verzuimbeleid en een essentieel instrument om ziekteverzuim te verlagen. Een verzuimgesprek is een gesprek tussen leidinggevende en de zieke medewerker over het verzuim. Zo'n gesprek gaat niet over de medische kant van de ziekte. Om frequent verzuim te verminderen en langdurig verzuim te voorkomen moet de manager zich in het gesprek invoelend opstellen naar de werknemer, maar ook grenzen stellen en duidelijkheid scheppen. Hierbij kan ik je helpen om de juiste vragen te stellen, zodat de persoon die zich ziek meldt zich wel gehoord voelt, maar jij wel het contact en de controle behoudt, zodat het verzuim niet langer duurt dan nodig is.
Bij het inzetten van een trainingsacteur bij salestrainingen kan de theorie direct omgezet worden in de praktijk. Hierbij kan ik de rol van verschillende klanten neerzetten en feedback geven hoe het gaat en waar ze nog in kunnen groeien.
Tijdens een assessment zet ik de rol meer ingetogen neer, omdat het niet direct altijd hoeft te gaan om bepaald gedrag te oefenen, maar omdat men hier bepaalde eigenschappen en vaardigheden wilt testen bij de persoon die het assessment ondergaat.
Bij het inzetten van een trainingsacteur bij salestrainingen kan de theorie direct omgezet worden in de praktijk. Hierbij kan ik de rol van verschillende klanten nabootsen. Hier leert men echt wat verkoop is
Bij elke training neem ik mijn ervaring mee met het feedbackmodel volgens de ABCD-gedrag, 4G model, het Disc model LSD, de Roos van Leary, de ijsbergtheorie, de kernkwadranten, oefenen met het kop-romp-staart model, het model van de aanspreekcirkel etc.
Maar bovenal spreek ik vanuit mijn gevoel, spiegel ik hoe het op mij overkomt, wat het met mij doet en hoe ik het ervaar.
E-mail: faye@trainingsacteurfaye.nl
Tel: 06 46 890 155
Alle rechten voorbehouden | Trainingsacteur Faye